Udostępnij

Potężna i wszechstronna aplikacja stworzona specjalnie, aby pomóc Ci tworzyć, gromadzić, organizować i synchronizować informacje między urządzeniami

Co nowego w OmniOutliner Pro 5.7.1:

Widok konspektu – nagłówki kolumn są widoczne na komputerze Mac z systemem operacyjnym beta. Zgłaszanie awarii – raporty o awariach programu OmniOutliner można teraz przesyłać na komputer Mac z systemem operacyjnym w wersji beta. Próby – lepsze zachowanie ostatniego dnia rozprawy. Stabilność – dostęp do pozycji menu zakupu lub interakcja z oknem pierwszego uruchomienia nie powoduje już awarii na komputerach Mac z systemem operacyjnym beta. Przeczytaj pełną listę zmian

OmniOutliner Pro to elastyczna i intuicyjna aplikacja macOS, która zapewnia narzędzia wymagane do przechowywania, zarządzania, organizowania i udostępniania informacji. Dzięki OmniOutliner Pro możesz łatwo tworzyć plany, listy rzeczy do zrobienia, agendy, robić notatki, śledzić wydatki, planować wydarzenia, kształtować projekty i nie tylko.

Zobacz - >  VimR Mac 0.33.1 Build 354

Zbieracz i organizator informacji

Przyjazny dla użytkownika interfejs OmniOutliner Pro umożliwia łatwe zbieranie, edytowanie i przeglądanie informacji, przechowywanie zdjęć, plików wideo i audio w łatwym do odczytania dokumencie, który można udostępniać współpracownikom, współpracownikom, znajomym lub rodzinie.

Zaawansowana technologia inteligentnego dopasowywania pomaga szybciej wypełniać pola, jednocześnie definiując styl dokumentu zgodnie z przechowywanymi danymi i łatwo synchronizować pliki na różnych urządzeniach.

Potężny procesor tekstu

Bogaty w funkcje edytor jest wyposażony we wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje, aby napisać wszystko, co chcesz, od krótkich artykułów, esejów, scenariuszy, rozpraw, prac naukowych, a nawet powieści. Łatwo dostępne węzły zapewniają większą elastyczność podczas pisania zdań i organizowania ich w akapity.

Korzystając z OmniOutliner Pro, możesz również porządkować i organizować informacje, rozszerzać i zwijać pola, których potrzebujesz, a kiedy ich potrzebujesz, powiększać lub pomniejszać, aby skupić się na określonych punktach i uniknąć innych zakłóceń. Dzięki temu możesz mieć szybki i łatwy dostęp do materiałów referencyjnych bez rozpraszania się przez nie.

Zobacz - >  Jak korzystać z bardzo szerokiego aparatu w telefonie iPhone 11 i 11 Pro

Organizator danych

Tryb pełnoekranowy pomaga odciągnąć uwagę osób z zewnątrz i skoncentrować się na dokumencie. Możesz tworzyć niestandardowe szablony, które zapewniają jednolite kontury i usprawniają pracę. Oprócz tego możesz użyć wielu kolumn, list pop-up, inteligentnych pól wyboru i przyciągającego wzrok systemu stylów.

Co więcej, możesz synchronizować swoje dane z wieloma komputerami Mac i iPad, nagrywać dźwięk bezpośrednio do dokumentów i eksportować je jako zwykły tekst, RTF, OPML, HTML MS Word. Możesz także ukrywać lub pokazywać kolumny, tworzyć skróty AppleScript do złożonych zadań oraz wyświetlać lub ukrywać notatki.

Złożone pod

Planowanie projektu Śledzenie zadań Zarys projektu Planowanie Śledzenie konspektu Organizator